vodafone
+38 (050) 401-07-50
lifecell
+38 (093) 401-07-50

Офісний переїзд

Офісне приміщення - обличчя компанії, тому, коли справи фірми йдуть в гору, її керівники починають замислюватися про розширення і поліпшення умов праці. Оптимальний варіант в такій ситуації - переїзд в новий, більш просторий офіс, вимагає зупинки виробничого процесу. Якщо ви хочете, щоб перевезення речей, меблів, техніки та іншого вантажу пройшло якомога швидше, доручіть цю справу професіоналам. Звернувшись до фахівців компанії «Газелька», Ви зможете розраховувати на якісне виконання роботи. Тут вирішуються проблеми будь-якої складності в максимально короткі терміни.

Організація переїзду з офісного приміщення

Офісний переїзд - цілий комплекс робіт з переміщення всіх предметів інтер'єру, офісної габаритної і негабаритної техніки, предметів меблів і т.д. Для того, щоб все було максимально швидко і злагоджено, необхідно ретельно продумати план його організації. В ідеалі офісний переїзд з вантажниками Харків проходить в кілька етапів, включаючи:

  1. Приблизну оцінку обсягу роботи. Оцінка малого переїзду проводиться по телефону. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером в телефонному режимі і уточнити габарити вантажу, а також поверховість та загальну ширину сходового майданчика, маршу і дверного отвору. Якщо Ви плануєте переїжджати з великої компанії, де зберігалися масивні меблі, габаритна побутова техніка і великовагові предмети, Вам необхідно викликати замірника в свою організацію. Послуга оцінки майна на місці або по телефону надається безкоштовно.
  2. Демонтаж меблів і побутової техніки. Масивні і габаритні предмети вимагають збирання-розбирання при переїзді. Таким чином, мінімізуються їх пошкодження і скорочуються трудовитрати.
  3. Пакування та маркування. Збереження цілісності меблів, дрібної і великогабаритної офісної техніки багато в чому залежить від правильності упаковки, тому щоб уникнути поломок і пошкоджень слід використовувати щільний і відповідний пакувальний матеріал - стрейч плівку, гофрокартон, картонні коробки. Контейнери з крихкими предметами, документацією та цінними речами повинні бути правильно промарковані.
  4. Навантажувально-розвантажувальні роботи. На цьому етапі цілісність вантажу залежить від акуратності і дбайливості муверів.
  5. Транспортування вантажу. Перевезення вантажу професійним автотранспортом забезпечує його доставку в цілості й збереженості.

Послуги офісного переїзду

Сприятливі умови для розвитку малого і великого бізнесу в Харкові сприяють відкриттю тут нових фірм, компаній і підприємств. Перепрофілювання, успішний розвиток бізнесу, збільшення штату співробітників і бажання влаштуватися ближче до центру - основні причини актуальності послуги офісного переїзду Харків. Запланувавши переїзд, керівник або власник компанії повинен мати чіткий план перевезення меблів, техніки та інших речей. Оскільки самостійна організація вимагає великих затрат часу, оптимальним рішенням є доручення цієї справи фахівцям компанії «Газелька». Тут клієнтам надаються такі послуги:

  • компетентне консультування з організаційних питань;
  • складання плану організації і його узгодження з замовником;
  • оцінка обсягу офісного вантажу;
  • забезпечення пакувальними матеріалами для надійного переміщення офісних речей;
  • складання-розбирання великовагових меблів;
  • запаковування і маркування офісного приладдя;
  • підняття, спуск, навантаження-розвантаження великовагових предметів;
  • надання професійного автотранспорту, устаткування та обладнання.

Вартість офісного переїзду

Вартість офісного переїзду формується з урахуванням наступних критеріїв:

  • масштабів переїзду;
  • кількості муверов в бригаді;
  • фактичного обсягу вантажу;
  • ціни матеріалів для упаковки дрібних і великих предметів;
  • загальної тривалості роботи;
  • відстані між місцем завантаження та розвантаження речей;
  • кількості задіяного вантажного транспорту.

Скористатися послугами компанії можна, попередньо залишивши заявку менеджеру з наступними даними:

  • адресою офісного приміщення, де буде відбуватися вивантаження;
  • кінцевим пунктом призначення;
  • описом обсягу вантажу (при невеликому переїзді).

Співпраця з лідерами вантажоперевезень

Офісний переїзд Харків - відповідальне завдання, яке можна довірити виключно професіоналам, якими є мувери компанії «Газелька». Співпраця з ними вигідна зважаючи на багато причин, включаючи:

  1. Швидке і оперативне виконання роботи. Компанія пропонує клієнтам правильне співвідношення ціни і якості послуг, що надаються. Багаторічний досвід роботи дозволяє муверам компанії «Газелька» впоратися з вантажно-розвантажувальними роботами будь-якої складності в максимально короткі терміни.
  2. Надання професійного транспорту. Компанія володіє власним автопарком, в якому представлені машини зі спеціальним оснащенням, що забезпечує якісне і надійне закріплення вантажу. Перевезення речей вантажним таксі є запорукою збереження речей, що легко б'ються, цінних предметів при транспортуванні по нерівних дорогах з вибоїнами. В розпорядженні компанії транспортні засоби, розраховані на перевезення вантажу різного об'єму і ваги.
  3. Грамотно продуману організацію. Кожен етап переїзду координується висококваліфікованим фахівцем, який організовує процес перевезення речей максимально швидко і ефективно.
  4. Оптимальную вартість. Офісний переїзд недорого Харків - тільки з «Газелька». Для того щоб клієнт міг максимально заощадити на транспортуванні офісного приладдя, меблів і побутової техніки, менеджер компанії підбирає найбільш підходящий транспорт і оптимальну кількість муверів, а також грамотно планує і складає логістичний маршрут.
Анкета на вакансію
Це поле необхідно заповнити.
Спасибо за обращение! В ближайшее время с Вами свяжутся.

Користувач, оформляючи заявку на сайті www.gazelka.kh.ua (далі - Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі - Згода) відповідно до Закону України "Про захист персональних даних". Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

1. Дана Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.

2. Згода поширюється на наступну інформацію: ім'я, телефон, електронна пошта.

3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов'язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень.

4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, за згодою суб'єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.

5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: gazelka.kh@gmail.com

6. Користувач підтверджує, що, даючи Згоду, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.

7. Ця Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Дати згоду
Замовити дзвінок
Для замовлення зворотнього дзвінка заповніть будь ласка необхідні поля.
Дякую за звернення! Найближчим часом з Вами зв'яжуться наші менеджери.