vodafone
+38 (050) 401-07-50
lifecell
+38 (093) 401-07-50
Стаття

Як правильно організувати офісний переїзд

Офісний переїзд є досить складним заходом з точки зору організації і насиченості. Адже з одного боку необхідно перевезти на значну відстань величезну кількість цінних предметів і матеріалів. З іншого боку, це потрібно зробити швидко, щоб надовго не порушувати виробничий процес. Також слід уникнути пошкодження і втрати важливих вантажів. Тому важливо правильно підійти до організації даних робіт і доручити їх надійній спеціалізованій компанії.

Підготовка до переїзду

Для того щоб процес переїзду пройшов швидко, гладко і без несподіванок, потрібно заздалегідь до нього підготуватися і скласти чіткий план дій. Після того як знайдена нова локація і визначені всі речі, які плануються до перевезення, можна приступати до підготовчих заходів. До них належать такі кроки:

  • створення з числа співробітників робочої комісії, яка повинна доручити організовувати і контролювати всі етапи переїзду;
  • розробити детальний графік переїзду з призначенням відповідальних за кожен етап;
  • створити повну специфікацію предметів, що перевозяться;
  • пошук надійної мувінгової компанії з прийнятною ціновою політикою;
  • розробити та узгодити план розташування робочих місць співробітників в новому приміщенні;
  • при наявності схематичною планування майбутнього офісу розмістити на ньому меблі, оргтехніку, телефони, комп'ютери та інші необхідні предмети і обладнання;
  • скласти список обладнання і матеріалів, які необхідно закупити для успішного початку функціонування офісу на новому місці;
  • завчасно попередити всіх партнерів, клієнтів і контрагентів про зміну дислокації;
  • викликати компанію-перевізника для обговорення вашого плану переїзду, уточнення всіх деталей і узгодження вартості і строків робіт.

За кілька днів до самого переїзду необхідно підписати всі меблі та обладнання згідно з розробленим планом і специфікації. Якщо потрібно їх розбирання, то слід зробити це, як мінімум, за день. Також за пару днів слід відвідати новий офіс і перевірити його готовність до прийому співробітників і розміщення обладнання.

На що звернути увагу в процесі переїзду

Упаковкою і закріпленням вантажів, їх спуском на перший поверх, вантаженням і переміщенням до нового місця займається вже компанія перевізник. Але від замовника також потрібна участь в даному процесі у вигляді наступних дій:

  • потрібно призначити відповідальних з боку компанії, які будуть перебувати в старому і новому офісах;
  • потрібно простежити, щоб вантажі перевозилися відповідно до затвердженого порядку;
  • в новому приміщенні підготувати місця під установку меблів і устаткування;
  • не слід стежити за кожним кроком вантажників, але краще проконтролювати перевезення особливо цінного обладнання;
  • гроші, важливі документи та інші цінності краще перевезти самостійно;
  • після завершення робіт слід виконати прибирання як у новому, так і старому офісі.

Як правильно вибрати мувінгову компанію

Наскільки б ви ретельно не готувалися до переїзду і не контролювали його хід, успішність результату залежить від вибору мувінгової компанії. Хороша мувінгова компанія повинна мати в своєму розпорядженні всю лінійку вантажної техніки і автотранспорт, розрахований на перевезення масивних і габаритних вантажів.

Компанія «Газелька» успішно надає послуги з перевезення вже не перший рік. У нас працюють досвідчені висококваліфіковані співробітники, які є професіоналами своєї справи. Ми забезпечимо повне збереження ваших вантажів, виконаємо роботи якісно і в стислі терміни, а також можемо запропонувати найбільш вигідні ціни.

Анкета на вакансію
Це поле необхідно заповнити.
Спасибо за обращение! В ближайшее время с Вами свяжутся.

Користувач, оформляючи заявку на сайті www.gazelka.kh.ua (далі - Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі - Згода) відповідно до Закону України "Про захист персональних даних". Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

1. Дана Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.

2. Згода поширюється на наступну інформацію: ім'я, телефон, електронна пошта.

3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов'язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень.

4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, за згодою суб'єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.

5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: gazelka.kh@gmail.com

6. Користувач підтверджує, що, даючи Згоду, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.

7. Ця Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Дати згоду
Замовити дзвінок
Для замовлення зворотнього дзвінка заповніть будь ласка необхідні поля.
Дякую за звернення! Найближчим часом з Вами зв'яжуться наші менеджери.